Single Events

Activiteiten singles 40+50+60+ borrels, singlefeesten wandelen, singlevakantie

Wie gaat er mee? (2,577)

Discussies Antwoorden Recente berichten

Kampvuurmuziekavond op zaterdag 15 juli 2017 VOL

Op zaterdag 15 juli 2017 wil ik weer, wegens succes vorig jaar , een kampvuurmuziekavond organiseren in Diessen, dit ligt tussen Tilburg en…

Begonnen door arnold 57

131 17 uur geleden
Antwoord van Elektra

zaterdag 29 juli klassiek concert ,slot zeist, te zeist, gratis

hallo allemaal een klassiek concert in de slottuin van slot zeist op zaterdagavond 29 juli om  20.15 uur. dit concert is gratis. en bestaat…

Begonnen door yvonne3454

2 gisteren
Antwoord van yvonne3454

VOL!!Wandelarrangement 30 juli in Heeze

Uitgebreid wandelarrangement met heerlijke lunch https://www.wowdeal.nl/deals/Uitgebreid-wandelarrangement-met-heerlijke-lunch-3?location=

Begonnen door Suzy

19 gisteren
Antwoord van Suzy

Donderdag 17 tot zondag 20 augustus Ri4Daagse Tiel

Ik loop deze tocht momenteel alleen en het lijkt mij leuk dit met meerder mensen te ondernemen. Het is heel afwisselend en erg gezellig. Ki…

Begonnen door Jeannette

2 gisteren
Antwoord van Jeannette

Vliegen vrijdag 28 juli 2017 vanaf Rotterdam

Aanstaande vrijdagmiddag 28 juli gaan we vliegen vanaf Rotterdam, ongeveer 1 uur. Wie gaat er mee? Ik heb nog 1 plaats vrij. Reeds 2 aanme…

Begonnen door Henry Keijzer

0 gisteren

Bourgondische Fruitwandeling, zaterdag 2 september in Beneden-Leeuwen

BOURGONDISCH FRUITWANDELEN Ons nog altijd zeer populaire wandelonderdeel heet Bourgondisch Fruitwandelen. De wandelroutes voeren je door bo…

Begonnen door Jeannette

1 gisteren
Antwoord van Jeannette

Vliegmaatjes gezocht! Vliegtrips vanaf Rotterdam en Midden-Zeeland (Arnemuiden).

Het vliegseizoen is weer aangebroken. Regelmatig organiseer ik vliegtrips vanaf Rotterdam en Midden-Zeeland (Arnemuiden). Ik vlieg zelf en…

Begonnen door Henry Keijzer

23 gisteren
Antwoord van Anne-Marie15

za 26 aug fietstocht vanuit Beetsterzwaag ri. het zuiden

Activiteit zaterdag 26 augustus fietstocht Beetsterwaag-Oldeberkoop en terug.   Wie heeft er zin om me te fietsen? Mogelijk dat mensen…

Begonnen door Meindert

1 gisteren
Antwoord van Meindert

klaverjassen Westervoort

Wil graag een avondje klaverjassen. Met vier of evt acht. een gezellige avond amsterdams klaverjassen Bij voldoende animo bespreken de det…

Begonnen door marga1411

6 gisteren
Antwoord van Gerard

06-08 12 tot 22 h ,"Achterhoek Spektakel Toer",DRU Industriepark Ulft, straattheater,muziek, acrobatiek en nog veel meer leuks,mis dit niet !!

Op zondag 6 augustus strijkt de "Achterhoekspektakeltoer" weer neer op het Industrieel Erfgoed van de voormalige DRU IJzergieterijen , beke…

Begonnen door Ted

3 op zondag
Antwoord van Ted

RSS

WORD NU GRATIS LID!

TIP: Maak GRATIS een profiel aan op deze website! Dan ontvang je tevens de nieuwsbrief! 

WORD NU FAN OP FACEBOOK!  Als eerste op de hoogte van het laatste SE-nieuws, uitjes en acties!

Geen lid? Schrijf je via deze knop in voor de nieuwsbrief: 

Waarom Single Events?

Single-Events.org:

WINNAAR DATING AWARD 2015 - CATEGORIE BESTE SINGLE EVENTS!

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel je? Kom eens kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

MAAK NU GRATIS EEN PROFIEL AAN!

Singlecoach

Wil je een GRATIS screening sessie? Of heb je een vraag over relaties, single zijn? Stel je vraag aan  Kim van Ziyit Singlecoaching

Advertenties

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

PARTNERS SINGLE EVENTS

© 2017   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden