Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

Wie gaat er mee? (2,724)

Discussies Antwoorden Recente berichten

Last Minute: wandelen zondag 17 juli GPSroute Beek Ubbergen 15 km met stijgen, eventueel in te korten.

Wandeling door de Heerlijkheid en over de Duivelsberg. Schitterend gebied. Iemand anders leidt de wandeling met GPS en vroeg of ik nog mens…

Begonnen door jeannette

6 16 Jul 2011
Antwoord van jeannette

Agnes Obel in St Stevenskerk

Wie gaat er toevallig ook naar de akoestische optredens in de St Stevenskerk van Agnes Obel op zondag en Huub van der Lubbe op dinsdagavond…

Begonnen door Theo

0 14 Jul 2011

Kasteeltuinen Arcen 26 juni

Hallo allemaal,   Kasteeltuinen Arcen, met Rozenfestijn en Roofvogeldemonstraties. Zondag 26 juni 13.00 uur bij de hoofdingang. Open van 9.…

Begonnen door Josien

30 11 Jul 2011
Antwoord van Josien

vrijdag 1 juli 2011 Klets Avond in Eindhoven, bij EetCafe Movies in de Dommelstraat.

Singel klets avond op vrijdag 1 juli vanaf 20:30 op het buitenterras van eetcafe Movies in Eindhoven. Het is rechts naast  bioscoop Pathe,…

Begonnen door HansB

33 4 Jul 2011
Antwoord van HansB

3 juli James Blunt in Nijmegen, park Brakkestein UPDATE 1

wie gaat er nog meer naar het parkoptreden van James Blunt op zondag 3 juli s'avonds in Nijmegen park Brakkestein ? Ik kom vanuit Doetinche…

Begonnen door Ted

6 3 Jul 2011
Antwoord van Jennie

hondenvakantie

hallo allemaal ik heb op de groep single met hond een leuke honden vakantie geplaatst, het kan in week 28 29 30 www.minicampingthaasje.nl …

Begonnen door janneke

2 3 Jul 2011
Antwoord van janneke

film The Tree of Life vrijdag 1 juli

Filmhuis Lumiere Maastricht; film The Tree of Life Voor recensie zie: www.lumiere.nl Aansluitend borreltje Wie gaat mee?

Begonnen door Guus

4 1 Jul 2011
Antwoord van Guus

Muziek festival Son, Zondag 26 juni met o.a. muziek van U2, Status quo, Rolling Stones, Brood, Beatles, Deep purple

Hallo singles,   Wie gaat er mee a.s. zondag naar een festival in Son met diverse tribute bands die jouw favoriete muziek uit de 60, 70 of…

Begonnen door Eric M.

87 30 Jun 2011
Antwoord van Wilma

Wie gaat er mee windsurfen

Wie heeft er zin om eens mee te gaan windsurfen. Ik ben starter maar het lijkt mij o zo leuk en er zijn wel windsurfscholen. Graag wil ik w…

Begonnen door annet

6 26 Jun 2011
Antwoord van annet

Terrasje pikken in Heerlen, vrijdag 24 juni, 20.00 uur - wie gaat er mee?

Terrasje pikken in Heerlen!    Vrijdag 24e juni, 20.00 uur  Locatie: terras Café Bracke, Pancratiusplein 1 in Heerlen.   Bij slecht wee…

Begonnen door Suzanne

20 26 Jun 2011
Antwoord van Suzanne

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

& Meld je hier aan voor de NIEUWSBRIEF

& Ontvang het laatste nieuws & tips: LIKE OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel niet! Kom kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Singlecoach

Wil je een GRATIS screening sessie? Of heb je een vraag over relaties, single zijn? Stel je vraag aan  Kim van Ziyit Singlecoaching

Advertenties

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

© 2018   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden