Single Events

Activiteiten singles 40+50+60+ borrels, singlefeesten wandelen, singlevakantie

Wie gaat er mee? (2,577)

Discussies Antwoorden Recente berichten

ZONDAG 30 JULI WANDELING DOOR DE MAASHORST BIJ NISTELRODE. LET OP: VERTREK WANDELING UITERLIJK 12.30 UUR.

Een route van 12,9 km. Aanmelden tot en met vrijdag 28 juli. Geen onder voorbehoud aub. Natu…

Begonnen door Henri

12 op zondag
Antwoord van arnold 57

Opeters gezocht in Waddinxveen zaterdag 21 oktober 2017

Opeters gezocht in Waddinxveen zaterdag 21 oktober 2017   Ik kook graag maar voor mij alleen is er niet zoveel aan. Dus ik zoek opeters die…

Begonnen door Ilse

4 op zondag
Antwoord van Ilse

Dagje uitwaaien aan zee 22 juli bv Zandvoort

Wie heeft er zin om zaterdag 22 juli een dagje uit te waaien aan zee. We kunnen gebruik maken van een NS actie , lekker lunchen, terrasje,…

Begonnen door Suzy

53 op zaterdag
Antwoord van Dick70

JAZZ COMES TO TOWN (JCTT) 5 zaterdagen Epe 8 juli - 5 aug.

MUZIEK IN OPEN LUCHT TOEGANG GRATIS! Voor de 22e keer het Jazz-festival in de open lucht! Sinds 1995 wordt er in het centrum van Epe, gedur…

Begonnen door Jeanette

25 op zaterdag
Antwoord van Jeanette

VRIJDAG 21 JULI SLOT ZOMERFEESTEN NIJMEGEN - OZO SWINGFEEST !

WELLICHT LEUK OM MEE TE GAAN ? VRIJDAG 21 JULI KUNNEN WE MEER MET EEN GROEPJE SINGLES NAAR DE ZOMERFEESTEN GAAN ! AFSPREEKPUNT 20.00 UUR…

Begonnen door Trizore

30 op zaterdag
Antwoord van Trizore

23-07-2017: Kermis (Tilburg)

Tien dagen lang de grootste kermis van de Benelux! Een lint van maar liefst drie kilometer door de binnenstad met ruim 230 attracties en ru…

Begonnen door Niels van den Dungen

1 op zaterdag
Antwoord van Niels van den Dungen

vakantie

Hallo Ik wil graag 8 dagen naar de zon ,lekker luieren/relaxen,wie gaat ermee ?! Ik kan vanaf 27 aug. t/m 17 sept en neem dan wel 1 pers k…

Begonnen door ellen

6 op vrijdag
Antwoord van Vrouwke63

Zeilen met een Valk op de Loosdrechtse Plassen op zondag 20 augustus 2017

Zeilen met een Valk op de Loosdrechtse Plassen op zondag 20 augusts 2017 Hallo zeilers, We gaan weer zeilen ! Wanneer : zondag 20 augus…

Begonnen door HansB

4 op vrijdag
Antwoord van yvonne3454

uniek donderdag 17 augustes naarden vesting

beste allemaal een dagje uit donderdag 17 augustus in naarden. 10 uur verzamelen, dan gaan we eerst koffie drinken bij het arsenaal van jan…

Begonnen door yvonne3454

2 op donderdag
Antwoord van Niels van den Dungen

Wandeling 2 juli Tenellaplas Oostvoorne GEANNULEERD

Wie heeft er zin a.s. zondag een mooie wandeling te maken vanuit bezoekerscentrum Tenellaplas bij Rockanje? De route is 12 km en loopt door…

Begonnen door Marlies

1 op donderdag
Antwoord van anne

RSS

WORD NU GRATIS LID!

TIP: Maak GRATIS een profiel aan op deze website! Dan ontvang je tevens de nieuwsbrief! 

WORD NU FAN OP FACEBOOK!  Als eerste op de hoogte van het laatste SE-nieuws, uitjes en acties!

Geen lid? Schrijf je via deze knop in voor de nieuwsbrief: 

Waarom Single Events?

Single-Events.org:

WINNAAR DATING AWARD 2015 - CATEGORIE BESTE SINGLE EVENTS!

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel je? Kom eens kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

MAAK NU GRATIS EEN PROFIEL AAN!

Singlecoach

Wil je een GRATIS screening sessie? Of heb je een vraag over relaties, single zijn? Stel je vraag aan  Kim van Ziyit Singlecoaching

Advertenties

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

PARTNERS SINGLE EVENTS

© 2017   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden