Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

Zijn er misschien mensen die zin hebben om mee te gaan naar de Veluwse Bron op maandag 4 december? Let op: badkledingdag!

Ik heb nog een aantal tickets waarvoor je voor € 5,95 naar de sauna kunt. (ik weet niet of bij de Veluwse Bron badkledingtoeslag in rekening wordt gebracht)

Je kunt je eigen handdoeken, badjas en slippers meenemen, dan hoef je deze ook niet te huren..

Ook een flesje water is handig om mee te nemen.

Wie gaat er mee een dagje ontspannen?

Groetjes Carla

Om half 11 verzamelen bij de hoofdingang van de Veluwse Bron

Adres: Viskweekweg 10, 8166 KJ Emst

Mocht je later willen komen stuur me dan even een pb. Dan kunnen we zorgen dat iemand van de aanwezigen je even op wacht bij de ingang.

Gaan mee:

Petra
Mar
Diana ?

Ilse

Gerda

Carla

Weergaven: 1253

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hey Carla, het was een heerlijke dag gister! Dank je wel voor dit uitje en het regelen van de kaartjes! Voor herhaling vatbaar! 

Hoi Ilse, ik ben het helemaal met je eens! Was gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. En jij bedankt voor de lekkere creme!

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

En klik hieronder voor de nieuwsbrief:

& Ontvang het laatste nieuws, tips en acties: LIKE ONS OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel je? Kom eens kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Singlecoach

Wil je een GRATIS screening sessie? Of heb je een vraag over relaties, single zijn? Stel je vraag aan  Kim van Ziyit Singlecoaching

Advertenties

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

PARTNERS SINGLE EVENTS

© 2017   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden