Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

Flora Boskoop - pubquiz vrijdag 19 januari 2018 

Wie wil er samen met mij team Torderende Zuilen vormen voor de pubquiz van Flora?

Je kunt eventueel vooraf bij mij komen eten (18.00) en dat is handig want dun kunnen we vooraf al  wat kennismaken met elkaar. Ik woon 2 km van Boskoop. Een andere mogelijkheid is om daar te eten. Er is een heel mooi restaurant.

Ik vraag zelf een kleine bijdrage vooraf voor de maaltijd als er bij mij gegeten wordt.

Flora rekent af per team. Zowel de entree als de consumpties. Hoe ik dit ga regelen denk ik nog even over na. Suggesties zijn welkom. Bijvoorbeeld vooraf een bijdrage aan mij betalen voor de teampot.

Met inschrijven zie ik ook graag de vooruitbetaling tegemoet.

De inschrijving sluit op 12 januari 2018.

Informatie over  Flora:

Maandelijks organiseert Flora een Pubquiz. Elke editie zit vol en gaan 25-30 teams de strijd met elkaar aan. Bovenal is het een hele gezellige avond met je vrienden.

De quiz gaat over hele diverse onderwerpen en misschien gaan wel met een leuke prijs naar huis. De drie teams met de meeste punten winnen.

Gewijzigde tijden

zaal open      : 20.00

Aanvang quiz : 20.45

Per team: 4-8 deelnemers

Kosten: E 4.00 per persoon

Deelnemers:

1. Ilse

2. Renate en Alice

3. Ellen

4. Gert-Jan

Weergaven: 285

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

up

Hoi Ilse,

wat een goed idee van je en zou me er ook graag voor willen opgeven. Zal eerst thuis eten voordat ik naar 

het Floragebouw kom. Groet, Gert-Jan van Eeuwen Florijnlaan 33 Waddinxveen

Hallo Gert-Jan, wat leuk dat je mee wilt doen. Welkom in het team! Ik stuur je een pb voor wat nadere gegevens. Groetjes, Ilse.

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

En klik hieronder om je aan te melden voor de nieuwsbrief:

& Ontvang het laatste nieuws, tips en acties: LIKE ONS OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel je? Kom eens kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Singlecoach

Wil je een GRATIS screening sessie? Of heb je een vraag over relaties, single zijn? Stel je vraag aan  Kim van Ziyit Singlecoaching

Advertenties

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

PARTNERS SINGLE EVENTS

© 2018   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden