Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

Op zaterdag 15 juli 2017 wil ik weer, wegens succes vorig jaar , een kampvuurmuziekavond organiseren in Diessen, dit ligt tussen Tilburg en Eindhoven.

Er is een BBQ, dus vlees, salade stokbrood alles is aanwezig en er is bier, fris en wijn aanwezig.

Er kan gevolleybald worden waar altijd gretig gebruikt van wordt gemaakt.

Er is een D.J. en als het kampvuur begint dan is er een zanger met gitaar dan kun je luisteren en meezingen rond het kampvuur op boomstammetjes of zelf meegebrachte tuinstoeltjes (een aanradertje) wat al een gezellige en warme sfeer geeft.

Dus genieten en dansen rond het kampvuur , er is ook een dansvloer , tot in de laatste uurtjes, vorig jaar was het al weer licht.

Er kan ook overnacht worden in je eigen meegebrachte tent of caravan, in je eigen auto.

En de volgende dag is er voor de overblijver slapers een ontbijtje met koffie , thee of restant fris.

De avond begint vanaf 19.00 uur en de kosten zijn voor dit alles maar 25 euro dit is incl. drank en BBQ.

Carpoolen zelf regelen en in het weekend is er geen openbaar vervoer.

Wel graag op tijd opgeven, want  vorig jaar zat ik snel vol.

Het beste is om vrienden te worden dan krijg je het adres en banknummer via pbtje toegezonden . En  als het betaald is DAN IS DE AANMELDING DEFINITIEF.

En ieder voor zich opgeven dan is het gemakkelijker te controleren.

Ik hoop op goed weer en er staan tenten en denk aan kleding vooral als het afkoelt in de avond en nacht, ook al krijg je het warm van het kampvuur en dansen.

Groetjes,

Arnold

Weergaven: 10867

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Aanmelden mag weer.

Groetjes Arnold

Geweldig Arnold dat je deze mooie traditie voortzet. Ben er graag weer bij en ik breng Marja mee.

Hallo Arnold,

Ik meld me bij dezen aan en breng twee gezellige dames mee.

Peter.

Hoi Arnold,

Denk nog met veel plezier terug aan deze activiteit van vorig jaar. Dus dit jaar ben ik weer graag van de partij.

Groet,

Henri

Hoi Arnold, wat leuk dat je het feest weer organiseer, ik ben er weer graag bij ....

Groet Corinne

Hallo Arnold,

Het feest bij jou is altijd super dus ik geef mij graag op.

En als je hulp nodig hebt, dan geef maar een gil.

Groetjes Diana.

Dag Arnold,

Ik ben er graag weer bij. Hopelijk lukt het me dit jaar om langer te blijven dan vorige x.  :-)

Groet, Wilma

Hoi Arnold,

Het was zo leuk dat ik kan niet laten gaan ik kom weer graag.

Leuk Arnold.

Ik geef mij ook graag op,

Hoi Arnold, ik ben er ook weer graag bij.

Groetjes Twan

Goedemorgen Arnold,

Vorig jaar kon ik er helaas niet bij zien omdat ik ziek werd, nu nieuwe poging.

Ik hoor zulke leuke verhalen, ik ben er graag bij om het zelf te ervaren.

groetjes,

Karin 

Hoi Arnold,

Ik geef me ook  graag weer op.

Groetjes,

Joske

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel aan!  

En meld je aan voor de nieuwsbrief(als geen lid): 

Ontvang het laatste nieuws, tips en acties: LIKE ONS OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel je? Kom eens kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Singlecoach

Wil je een GRATIS screening sessie? Of heb je een vraag over relaties, single zijn? Stel je vraag aan  Kim van Ziyit Singlecoaching

Advertenties

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

PARTNERS SINGLE EVENTS

© 2017   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden