Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

17 december Twentse Midwinterhoornwandeling Hoogstede (Duitsland) net over de grens bij Hardenberg

Hallo luitjes,

ook dit jaar wordt er weer een Twentse midwinterhoornwandeling gehouden. Doordat er meerdere midwinterhoorngroepen deze wandeling organiseren wordt er deze keer vanaf Hoogstede in Duitsland gestart.

Afstand 11 km.

Onderweg staan er langs de route midwinterhoorngroepen die ons zullen begeleiden met het mooie geluid van de  midwinterhoorn.

STARTPLAATS:

Hof Weuste, Bahnhofstrasse 27, 49846 Hoogstede. (is volgens mij een camping)
Aanvang: 11.30 uur Vertrek wandeling: 12.00 uur

Voor meer informatie zie Middewinterhornwanderung2017  op Facebook.

Zijn er misschien mensen die willen blijven eten? Na even geïnformeerd te hebben blijkt er een goede pizzeria in Hoogstede te zitten. Zo ja dan kan ik alvast een tafel reserveren.

Wie wandelt er gezellig mee?

1. Koob

2 & 3. Froukje & Jaap

4. Hennie

5. Karin

6. Sandra

7. Henk-Jan

8. Hans

9. Ria

10. Harco

11. Jim

12. Carla

Grote Twentse Midwinterhoornwandeling 2017

Weergaven: 917

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Fijn Hans had het natuurlijk ook zelf kunnen vragen.

Hoi Hans, ik had van jou ook niet anders verwacht.. ;-)  Ach en in je eentje in de auto zitten wachten is toch ook niet gezellig....

Hoi Carla ik Drink wel wat mee na afloop, en het eten zie ik dan wel op de kaart   wat ze hebben aan pizza en evt pasta.

Groeten Henk-jan

Hoi Henk-Jan, is prima. We zien het zondag. Weersvooruitzichten zijn gunstig.. Geen regen.. volgens de voorspellingen.

Weer thuis, eind gereden maar zo de moeite waard! Wat een heerlijke, zonnige dag, heerlijk gelopen en genoten van de midwinterhoornspelers. Leuke gesprekken gehad en veel gelachen. Carla, goed georganiseerd thnx! en alle medewandelaars bedankt voor een gezellige dag!

Vriendinnetje Karin bedankt voor t rijden! 

Graag gedaan! Het was zeer zeker de moeite waard!

Hoi medewandelaars,

een kleine impressie van een mooie, gezellige midwinterhoornwandeling in het Duitse Hoogstede.  

Jullie allemaal bedankt voor deze gezellige dag!

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

En klik hieronder voor de nieuwsbrief:

& Ontvang het laatste nieuws, tips en acties: LIKE ONS OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel je? Kom eens kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Singlecoach

Wil je een GRATIS screening sessie? Of heb je een vraag over relaties, single zijn? Stel je vraag aan  Kim van Ziyit Singlecoaching

Advertenties

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

PARTNERS SINGLE EVENTS

© 2017   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden