Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

Nu de dagen erg kort zijn lijkt het me leuk om een spelletjesavond te organiseren,

Kolonisten van Catan, Monopoly, Mensergerjeniet, kaartspellen, of een ander spelletje, alles is eigenlijk mogelijk.

Ik hoor graag of hier animo voor is, en zo ja welke spelletjes je voorkeur hebben.

Weergaven: 453

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik ga kijken hoe het komende vrijdag loopt, heb meer reacties gezien de de 22ste ook kunnen dus best kans dat dat ook door gaat

Hallo Joke en andere deelnemers,

Hoe was de spelletjes avond? Hebben jullie nog een vervolg gepland voor de 22e? Ik hou ook van veel  verschillende soorten spellen. Zowel kaarten als risk e.d. sommige spellen, die jullie benoemen ken ik niet, maar ik ben nog niet te oud om nieuwe dingen te leren (-;

Groetjes van Annet

Hallo Joke,

Lijkt me leuk. Ik hou van bordspelletjes, maar ben wat minder van de kaartspelen. December is voor mij een te drukke maand, maar misschien wil je in januari nog een vervolg plannen?

Hoi Annet en Joos,

Leuk dat jullie mee willen doen!

Helaas is het vrijdagavond 15 december niet door gegaan, wil het graag nog een keer organiseren maar denk dat we het beter tot na de feestdagen kunnen uitstellen, in de hoop dat dan meer mensen kunnen.

Welke avond door de week of weekend komt jullie het beste uit?

Groetjes Joke

Hallo Joke, 

Prima idee om naar januari te gaan.  Het liefst op een vrijdagavond in de oneven week, maar ik weet niet wanneer de anderen kunnen. 

Groetjes van Annet 

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

En klik hieronder voor de nieuwsbrief:

& Ontvang het laatste nieuws, tips en acties: LIKE ONS OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel je? Kom eens kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Singlecoach

Wil je een GRATIS screening sessie? Of heb je een vraag over relaties, single zijn? Stel je vraag aan  Kim van Ziyit Singlecoaching

Advertenties

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

PARTNERS SINGLE EVENTS

© 2017   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden