Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

Vierdaagse NIjmegen Zondag 16 juli 19.30 resp 15 tm 21 juli)

Wie heeft er zin om met mij op bijv. Zondagavond 16 juli rondje stad te doen tijdens de Vierdaagse Nijmegen. Andere dag kan eventueel ook.! Met in gedachte ook het weer.! In dit geval NIET handig als het een te grote groep wordt. Dat "werkt" niet met de drukte in de stad. Dus 1 tot 3 aanmeldingen is al voldoende om het door te laten gaan. Afspreken, elkaar ontmoeten om19.30 uur bij TRIANON Berg en Dalseweg 33 in Nijmegen; eerst gezellig wat drinken en dan langs de muziekoptredens etc op de diverse locaties.!

Weergaven: 1003

Bijlagen:

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Oké zie ik je dus half zeven voor bij de Hema.! En volgens mij is het vandaag donderdag .. fijne donderdag dus jij ook ;-)

Rina,

Sorry, maar ik heb het over gedacht. Ik ga gewoon met en paar vrienden naar Zomerfeest Zondag. Ik hoop dat jou avond gezellig is.

Geoff

Oké... gaat lukken hoor.!

Hoi Rina,

Mijn plannen zijn toch gewijzigd voor morgenavond, dus kan er helaas niet bijzijn..

Jullie een fijne avond morgen

groet Will

oke Will jij ook pr. (vierdaagse) dag(en)

Ik kan het niet laten om  opmerking te plaatsen, Vind het  sneu Rina, misschien  voel jij het  niet zo hoor maar ik als lezer wel. Volg dit draadje gewoon uit belangstelling en denk nu na de div afzeggingen van wat een stelletje @#%@... want je maakt een planning, leeft ernaartoe en dan  sta je, zoals ik al had verwacht op het laatst, alleen/bijna alleen... En daarom plan ik niets en doe lekker zelfstandig heb ik ook geen teleurstellingen. haha ironisch nu ik  erover denk, klein  groepje..idd klein nu. Mocht je bij ozo belanden mag je gerust op mijn schouder tikken dans  ik  wel met je/jullie..  je herkend me vast wel haha  en  anders veel plezier.

Nou Maan, dan heb je misschien mn oproepje niet goed gelezen. Ik wilde bewust een klein groepje (hooguit 3 personen erbij)  maar in mijn oproepje staat ook dat 1 persoon 1 aanmelding al voldoiende zou zijn om het door te laten gaan. Dus gaan WE vanavond met zn tweeen en vinden we dat alletwee nog steeds LEUK. Een grote groep met DIT soort uitje vind ik dus niet werken..: all les in overleg...  (12 of meer meningen) terrasje zoeken.... (met 12 of meer..!? ) Die wil daar heen de ander daarheen, die  blijft liever langer hangen bij... persoonlijk contact als je nog niemand kent ook al moeilijk met dit uitje (wat ik o.a. óók "belangrijk" vind)  ..  Ben dus niet sneu of teleurgesteld hoor..... en zien we wel maar best ws dat we bij de OZO ook terecht komen.

Had juist HEEL goed gelezen vandaar dat ik  reageer, vond je eerdere groep  van  4  juist  leuk maar 2 valt  natuurlijk ook in  je doelgroep. veel plezier!

oke Maan, jij ook veel plezier.!

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel aan op deze website!  

EN VOLG ONS! 

Ontvang het laatste nieuws, tips en acties: LIKE ONS OP FACEBOOK!  

En/of meld je aan voor de nieuwsbrief (als geen lid): 

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel je? Kom eens kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Singlecoach

Wil je een GRATIS screening sessie? Of heb je een vraag over relaties, single zijn? Stel je vraag aan  Kim van Ziyit Singlecoaching

Advertenties

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

PARTNERS SINGLE EVENTS

© 2017   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden