Single Events

Activiteiten singles 40+50+60+ borrels, singlefeesten wandelen, singlevakantie

ZATERDAG 5 AUGUSTUS 10:30 uur BLOTE VOETEN PAD VOGELTUIN IN COMBINATIE MET STADSWANDELING ELBURG

ZATERDAG 5 AUGUSTUS 2017  10:30 uur

Dit uitje heb ik een keer eerder georganiseerd en het blotevoetenpad is bij een ieder die is meegeweest goed bevallen, daarom wil ik dit uitje nogmaals dit jaar organiseren, maar nu in combinatie met een stadswandeling  in het historische Elburg.

Wie heeft er zin om zaterdag 5 augustus mee te gaan naar de Vogeltuinen,

WIJZIGING,

Net buiten het historisch centrum van Elburg, vlakbij de haven, ligt parkeerterrein 'De Oude Vos'. We kunnen hier gratis parkeren. De parkeerplaats is op maar enkele minuten loopafstand van het centrum.

VERZAMELEN OM 10.30 UUR,

Na een sfeervolle stadswandeling,  neerstrijken op terrasje voor een kopje koffie met een Elburger Botje ( in overleg ;)-)  en dan daarna in de Vogeltuin onze enigszins vermoeide voeten heerlijk laten ontspannen in de heerlijke modder.

DAARNA MET DE AUTO VANAF ELBURG NAAR DE VOGELTUIN, PARKEREN GRATIS

Toegang Vogeltuin gratis.

deelnemerslijst ,

John

Anke

Tineke

Miriam

Hans IJzerman

Hester

Astrid ( organisator )

Stadswandeling op eigen gelegenheid

Voor iedereen die toch liever de stadswandeling op eigen gelegenheid wil maken, hebben wij een mooie brochure samengesteld met daarin een stadswandeling, uitgezet op een plattegrond met foto's en informatie over de geschiedenis van Elburg en zijn fraaie monumenten.

Het oude vestingstadje Elburg is al een bezienswaardigheid op zich. Het stadje ademt nog steeds de sfeer van de middeleeuwen.

De stadswandeling is voor € 1,75 te koop bij VVV/Musuem Elburg! 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VVerscholen in de bossen van Landgoed Zwaluwenburg liggen de A.Vogel tuinen met talloze geneeskrachtige kruiden en planten. Deze ‘Gezondste plek van Nederland’ heeft alles in huis voor een gezond en gezellig dagje uit. De A.Vogel tuinen zijn gratis te bezoeken, dagelijks geopend tussen zonsopgang en zonsondergang. De tuinen zijn op zijn mooist tussen juni en september!

Gratis wandelbrochure af te halen in de landgoedwinkel. De Landgoedwinkel is geopend vanaf van 10.00 uur tot 17.00 uur. Op zon- en feestdagen is de winkel gesloten.

Wees welkom!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

We gaan een bezoek te brengen aan ‘de gezondste plek van Nederland’. Het blotevoetenpad zorgt voor een verrassende nieuwe natuurbeleving. Volgens Alfred Vogel is het lopen op blote voeten een geweldige remedie tegen geestelijke en lichamelijke moeheid. Hoe voelt het om op mos te lopen? Wat is het effect van de pepermuntplant op een vermoeide voet? En hoe voelen verschillende grondsoorten met de voeten aan? De korte wandeling met verschillende voelbelevenissen eindigt bij een waterbron. Naast het ontspannende blotevoetenpad – want ontspanning in de buitenlucht is net zo belangrijk in Alfred Vogels filosofie – is er een trimbaan. Met oefeningen op alle niveaus, van beginnend tot gevorderd.

Zelf eten en drinken meenemen, landwinkel is wel geopend op zaterdag .
Om je voeten en kuiten af te drogen - neem een handdoek mee
Vanwege wetgeving en gezondheidsregels mogen ze honden helaas niet toelaten in de A.Vogel tuinen.
Er is voldoende parkeergelegenheid

http://www.avogel.nl/tuinen/kwekerij.

Weergaven: 380

Bijlagen:

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Haha dit ziet er uit als een erg leuk uitje, ik ben van de partij!

Ok. John, zet je als eerste op de lijst erbij, wellicht volgen er weer meer ;)-

hier kan echt geen dure spa tegenop hoor, zo een modderbad.

zonnige groet,Astrid

Hoi Astrid, ik wil ook graag mee naar Elburg en het blotevoeten pad. Lijkt me leuk!

Hallo Anke,

gezellig dat je mee wilt gaan, zet je op de deelnemerslijst erbij.

ja, je ziet de foto's van vorige keer , zijn het levende bewijs ervan ;)-

zonnige groet,Astrid

Hoi Astrid,

Wat een leuk uitje!

Heerlijk door de modder lopen. 

Ik ga ook graag mee.

Groetjes Tineke

Hoi Tineke,

gezellig ! dat je ook enthousiast bent over het uitje,

Van harte welkom, zet je op de deelnemerslijst erbij.

Zonnige groet,Astrid

Hallo allemaal,

gezellig dat er al aanmeldingen binnen komen, ;) - ,

wie hebben er nog meer zin om bij ons aan te sluiten ?

zonnige groet,Astrid

WIJZIGING,

Net buiten het historisch centrum van Elburg, vlakbij de haven, ligt parkeerterrein 'De Oude Vos'. We kunnen hier gratis parkeren. De parkeerplaats is op maar enkele minuten loopafstand van het centrum.

VERZAMELEN OM 10.30 UUR,

daarna naar de Vogeltuin met de auto,

Hoi Astrid,

Dit had je niet gedacht maar ik geef mij ook op om Elburg te gaan bezoeken!

Altijd deze vesting nog willen zien dan moet ik natuurlijk deze kans niet laten liggen!

Het blote voetenpad was vorig jaar dolle pret maar of ik hier ook weer aan deelneem is nog een ?

Groetjes van Hester

Ha die Hester,

wat superleuk dat je weer meegaat ! , ja het was inderdaad dolle pret de vorige keer.

haha, zei je vorige keer ook, weet niet of ik er wel in ga lopen..... ;) -

je kunt wel heel goed verspringen, heb nog wat archiefbeelden , 

zet je op de lijst erbij, tot de 5e augustus ,

zonnige groet,Astrid

Bijlagen:

RSS

WORD NU GRATIS LID!

TIP: Maak GRATIS een profiel aan op deze website! Dan ontvang je tevens de nieuwsbrief! 

WORD NU FAN OP FACEBOOK!  Als eerste op de hoogte van het laatste SE-nieuws, uitjes en acties!

Geen lid? Schrijf je via deze knop in voor de nieuwsbrief: 

Waarom Single Events?

Single-Events.org:

WINNAAR DATING AWARD 2015 - CATEGORIE BESTE SINGLE EVENTS!

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel je? Kom eens kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

MAAK NU GRATIS EEN PROFIEL AAN!

Singlecoach

Wil je een GRATIS screening sessie? Of heb je een vraag over relaties, single zijn? Stel je vraag aan  Kim van Ziyit Singlecoaching

Advertenties

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

PARTNERS SINGLE EVENTS

© 2017   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden