Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

Zondag 10 dec.: Muziek bij de Buren Arnhem bij Jacqueline thuis :muziek van trio Catch the Buzzz, en gratis party in Luxor

Muziek bij de buren: optredens in wel 109 huiskamers door heel Arnhem heen, ook bij mij (Jacqueline) thuis, waar het trio Catch the Buzzz zal zingen en (bas) gitaar spelen.

Datum: zondag 10 december 2017, bij Jacqueline thuis

Of sessies 1):14.00 uur-14.30

Of sessie  2):15.30 uur- 16.00

Of sessie 3): 17.00uur -17.30 uur

Erna (vanaf 18.00 uur) kun je nog naar de prachtige Luxorzaal voor een aantal gratis andere bands. Ook leuk! Super als je komt.

Geef even aan welke sessie je komt in mijn huisje, zodat niet iedereen tegelijk mijn huiskamertje bevolkt...,want in dit geval is het toch echt ....vol is vol..en sluit de deur voor het optreden van het trio Catch the Buzzz.

Ik geef je mijn adres in Arnhem Zuid als je dat nog niet hebt. (graag vriendjes worden, dan kan dat prive)

Liever GEEN ONDERVOORBEHOUDJES. Geef je pas op, zodra je weet dat je voor 99% kans komt!)

Wie komen er: (op deze uiteindelijk lijst zullen ook niet SE mensen uit mijn buurt staan en kids, omdat die spontaan aan zijn gewaaid op zondag 10 dec).

sessie 1: Jacqueline,  Claudette, Erik, Arend, Esther , Jeannet, vriend van Jeannet, Milan, vriend van Milan, Marieke, Peter, Erwin,zoon Erwin, Karin, Gerbrig, Harrie, Aral, Rajini, Jose, Coen                        

sessie 2: Jacqueline,Claudette, Erik , Peter, Erwin, Karin, zoon Erwin, Rolf, Sylvia, Marco, Marlies, Zita, Freddy, Lianne, Marco, Lieke, Walter, Nine                             

sessie 3:Jacqueline, Claudette, Erik , Peter, Erwin, zoon Erwin, Karin, Freddy, Gertjan, Myriam, , Harold, David, Paul, Rob, Niek, Bianca, Galogera,Chris, Paul 2, Jacqueline 2, Nine Deze foto staat op de officiele site van Muziek bij de Buren, fotomodel Jacqueline, hihi. Daar kun je ook alvast in de programmakrant kijken welke bandjes je nog meer wilt zien, bijvoorbeeld in mijn wijk.

Weergaven: 211

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Leuk als jullie komen aanstaande zondag!

En...leuk DAT jullie komen aanstaande zondag!

Dan heb ik het nog niet eens over al die buren die nog aan komen wandelen. Het wordt een mooie middag en avond!

Ondanks de sneeuw nog een behoorlijke opkomst geweldig en wat een goed trio en wat hebben we erna nog heerlijk genoten bij het eindfeest in Luxor. Bedankt allemaal!

dat ziet er wel heel gezellig uit! jammer zonder geluid ;>)

helaas was ik elders.... tot de volgende keer! is nieuwe datum al bekend?

tja...dan hadden jullie er bij moeten zijn, hihi!

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

En klik hieronder voor de nieuwsbrief:

& Ontvang het laatste nieuws, tips en acties: LIKE ONS OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel je? Kom eens kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Singlecoach

Wil je een GRATIS screening sessie? Of heb je een vraag over relaties, single zijn? Stel je vraag aan  Kim van Ziyit Singlecoaching

Advertenties

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

PARTNERS SINGLE EVENTS

© 2017   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden