Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

ZONDAG 21 JANUARI 2018 WANDELING KRUISBERGSE BOSSEN TE DOETINCHEM OVER 10 KM. VOL. Deze gaat gewoon door.

Op Zondag 21 Januari 2018 is het tijd om een nieuw uitjes jaar te starten met een mooie wandeling door en langs de Kruisbergse bossen ten noorden van Doetinchem over 10 km.

Een groot deel van deze bossen behoort tot Landgoed Hagen , een afwisselend gebied met naald - en loofbos , vennen , akkers en houtwallen. Typerend voor de Achterhoek zijn de talloze houtwallen: een lage en zeer dichte begroeiing van eiken en meidoorns. Zo werd het vee uit de akkers gehouden en het zand tegengehouden dat de gewassen  onder dreigde te stuiven.

Kruisbergseweg 172

Doetinchem.

www.dekruisberg.nl

Parkeren naast de zaak ( gratis ).

Verzamelen:   12.30 uur  en start wandeling 13.00 uur.

Terug:            circa 16.30 uur en dan nog iets eten.

Alles voor eigen rekening.

Onderweg geen horeca , we houden wel een stop.

Aantal deelnemers max. 25 personen.

UPDATE:  Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om aan te geven of je blijft eten en of je appelgebak bij de koffie wilt bij het verzamelen VOOR vrijdag 19 januari 2018  om19.00uur.

Bij voorbaat dank. 

Deelnemers:                                                Eten                    Appelgebak

1. André     ( uiteraard )                             Ja.                           Ja.

2. Harry                                                     Ja.                           Ja.                                           

3. Ria                                                         Nee.                        Ja.

4. Freddy                                                   Ja.                           Ja.

5. Appie                                                     Ja.                           Ja.

6. Ingrid                                                     Nee.                        Nee.

7. Rosa                                                       Nee.                        Nee.     

8. Arend                                                      Ja.                          Ja.

9. Elly                                                         Nee.                       Nee.

10.Corinne                                                   Ja.                          Nee.     

11.Rob.

12.         

13.Hans IJz.                                                  Nee.

14.Koob                                                        Nee.                       Ja.

15.Henk-Jan                                                 Ja.                          Nee.

16.Yvonne                                                    Nee.                        Ja.

17.Rita                                                         Ja.                          Nee.

18.Hans U.                                                    Ja.                          Nee.

19.Hennie                                                     Ja.                          Nee.

20.Yolande                                                    Ja.                          Ja.

21.Don                                                         Nee.                         Nee.

22.Yolanda                                                   Nee.                         Ja.

23.Marian.                                                    Nee.                         Nee.

24.   ?                                                            Nee.                         Nee.

Weergaven: 3742

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Oké jammer Dick.

Groet,

André.

hai  andre leuk kruisbergse bossen

kan ik nog mee

gr jeannette

Dank voor een gezellige wandeling André! Groet Elly

Hoi Andre,

Bedankt voor de fijne wandeling. Het was een mooie  dag en  een gezellige middag. 

Vgr Marian 

Hoi Andre,

Bij deze wil ik je bedanken, voor de mooie wandeling. Weer volop genoten van het mooie weer, wat we vandaag hadden, en weer met een gezellige groep mensen.

Dank je wel allemaal, en tot de volgende keer.

Sluit ik mij helemaal bij aan..Fijne groep!

Hey Andre,

bedankt voor de organisatie van deze mooie wandeling.

Het was een schitterende tocht met hier en daar wat hindernissen, gelukkig hebben wij erg geluk gehad met het prachtige voorjaars weer en hadden wij allen de veiligheids helmen niet nodig als bescherming tegen mogelijk vallende takken  :-)

Mede wandelaars ook bedankt voor de gezelligheid.

Het eten na die tijd was top, ik kijk al weer uit naar een vervolg op deze dag.

Groetjes Freddy

Hi André,

Bedankt voor het organiseren van deze mooie en afwisselende wandeltocht. Daarbij was het heerlijk wandelweer. Ik heb een fijne middag gehad met een gezellige groep mensen.

Groetjes,

Ria

Was een heerlijke wandeldag met een gezellige club mensen .........en daarna ook heerlijk gegeten en gelachen. Andre bedankt voor het organiseren van deze geslaagde dag.

Groet Corinne

Afbeeldingsresultaat voor toppie geregeldgeregeld André

Hallo fijne wandelaars,

Ben blij met alle mooie reacties op het mooie wandelgebeuren dat we vandaag hadden en natuurlijk georganiseerd door mij zelf dus .We hadden een mooie wandeling , met enkele hindernissen maar wel veilig , een mooie zonnetje tot ver in de middag en een groot deel van de groep heeft nog heerlijk gegeten met een lach en een traan.

MENU:   KIEK MIEN .......in de HEMELSE MODDER.....met de DRONKEN SULTAN.

Zo maar enkele keuzes.

Zonnige groet van André.

Andre en de rest van de groep.

Wat mij betreft weer een zeer geslaagde zondag door het mooie weer en het af en toe avontuurlijk klauteren door de Kruisbergse bossen. Heerlijk. Bedankt. Hennie

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

En klik hieronder om je aan te melden voor de nieuwsbrief:

& Ontvang het laatste nieuws, tips en acties: LIKE ONS OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel je? Kom eens kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Singlecoach

Wil je een GRATIS screening sessie? Of heb je een vraag over relaties, single zijn? Stel je vraag aan  Kim van Ziyit Singlecoaching

Advertenties

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

PARTNERS SINGLE EVENTS

© 2018   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden