Single Events

Activiteiten singles 40+50+60+ borrels, singlefeesten wandelen, singlevakantie

ZONDAG 27 AUGUSTUS STAD /FOTOWANDELING 8.30 UUR NIJMEGEN

Hou je van fotograferen en wandelen,

zondag 27 augustus,

foto / stadswandeling onder leiding van fotograaf Henk Venatie,

meld je zelf op de site aan

https://www.fotowandelingnijmegen.nl/stads-fotowandeling-nijmegen

en graag mij ook nog laten weten of je meedoet svp.

Afbeeldingsresultaat voor nijmegen

Stads- Fotowandeling Nijmegen - Zondagmorgen 27 augustus start 08.30 uur

€ 0,00
DEELNEMERSLIJST,
Robert ( reeds aangemeld)
Marlou onder voorbehoud
Hanneke, ( reeds aangemeld )
Astrid ( organisator ) ( reeds aangemeld )

Beleef en Ervaar Nijmegen, de oudste stad van Nederland met een geschiedenis van meer dan 2000 jaar. Noviomagus is de Romeinse naam voor Nijmegen. 

It's a must to See Nijmegen.

U wordt meegenomen door de mooiste straten en de meest bijzondere locaties van Nijmegen. Er wordt kort en krachtig verteld over de geschiedenis van Nijmegen. Tips en Trucs hoe u anders kan kijken door de lens van uw camera en daardoor een andere en wellicht mooiere foto kan maken. U beleeft een mooie en een gezellige ochtend in Nijmegen.

Zondagmorgen 27 augustus 2017 -  Stads- Fotowandeling Nijmegen Start 08.30 uur tot 11.30 uur - op basis van vrijwillige bijdrage.

Weergaven: 134

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Nijmegen is een mooie gezellige stad, leuk om eens met een professionele fotograaf door Nijmegen te wandelen.

Normaal fotografeer ik meer dingen in de natuur, zie ook mijn profiel.

Maar dit is eens wat anders.

Groetjes Robert, 

Hallo Robert,

op die manier kun je zelf weer een hele andere kijk op fotograferen krijgen door tips van de fotograaf.

en zie je vast in Nijmegen nog mooie foto plekjes die je zelf misschien als " leek" niet weet.

Als je je eigen dan zelf wilt aanmelden svp via de link zoals vermeld in mijn oproepje, dan krijg je berichtgeving en alle informatie die nodig is.

op site zelf kun je ook alle andere informatie  lezen over zijn site.

Leuk dat je je eigen wilt aansluiten.

zet je op de SE deelnemerslijst erbij.

groet,Astrid

Hoi Astrid,

Wat een super leuke activiteit. Helaas rijdt de eerste trein vanuit Zwolle naar Nijmegen pas om 07:50 uur, waardoor de aankomst om 09.06 uur is. Met wie kan ik meerijden uit Zwolle (bij voorkeur een niet-roker in verband met mijn allergie ervoor).

Hartelijke groet,

Marlou

Hallo Marlou,

ja, het is te hopen dat er nog iemand uit Zwolle zich aanmeldt.

maar op de site heeft Henk Venatie nog meer datums ingepland die om 9.00 uur aanvangen.

zondag 24 sept en zondag 15 okt.

Wellicht als het nu niet kan lukken, dat je die datums dan nog kan inplannen,

maar zou leuk zijn als je er de 27e aug.gezellig bij kunt zijn.

P.s.geldt dat alleen voor de trein naar Nijmegen, of gaan er nog treinen die naar Elst Gld, die eerder gaan ? dan kan ik je op station Elst ophalen ,daar woon ik vlakbij .

zal je ondervoorbehoud op de SE deelnemerslijst vermelden. ;) -

Groet,Astrid

Promotie filmpje stadswandeling Nijmegen.

Aangemeld op de site,

Na aanmelding ontvang je een bevestiging mail,  gedeelte van de mail:   ( Hartelijk bedankt voor uw bestelling. We hebben uw Fotowandeling in goede orde ontvangen en wij sturen u binnenkort nadere informatie toe. De prijs is op Basis van Vrijwillige Bijdrage, dit wordt heel goed ontvangen door de deelnemers en u bent vrij in wat u wilt geven. Even ter info: Gemiddeld wordt er tussen de € 10 - € 20 gegeven.  )

Groeten Robert,

leuk filmpje, ja klopt deze melding krijg je in beeld bij aanmelden,,

groet, Astrid

het leuke van de stads / fotowandeling is , dat je geen grote camera uitrusting hoeft te hebben ,maar met je digitale camera kun je volstaan, en krijg je de mooiste foto's.

gr.Astrid

Hoi Astrid,

Ik heb me aangemeld voor de wandeling

Tot dan, groetjes Hanneke

Hallo Hanneke,

gezellig ! , leuk dat je er ook bij bent,

tot de 27e aug.

zonnige groet,Astrid

RSS

WORD NU GRATIS LID!

TIP: Maak GRATIS een profiel aan op deze website! Dan ontvang je tevens de nieuwsbrief! 

WORD NU FAN OP FACEBOOK!  Als eerste op de hoogte van het laatste SE-nieuws, uitjes en acties!

Geen lid? Schrijf je via deze knop in voor de nieuwsbrief: 

Waarom Single Events?

Single-Events.org:

WINNAAR DATING AWARD 2015 - CATEGORIE BESTE SINGLE EVENTS!

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel je? Kom eens kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

MAAK NU GRATIS EEN PROFIEL AAN!

Singlecoach

Wil je een GRATIS screening sessie? Of heb je een vraag over relaties, single zijn? Stel je vraag aan  Kim van Ziyit Singlecoaching

Advertenties

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

PARTNERS SINGLE EVENTS

© 2017   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden